Kariéra / Volné pracovní pozice

21.04.2015 11:48

Hledáte uplatnění v perspektivním oboru se zajímavým finančním ohodnocením?
Rádi mezi sebou uvítáme nové spolupracovníky, kteří se společně s námi budou podílet na dynamickém rozvoji naší společnosti.

nyní nabízíme tyto pracovní příležitosti:

JUNIOR PORADCE

Základní charakteristika

  • je začleněn do pracovního týmu pod vedením zkušeného supervizora
  • po úspěšném absolvování zaškolení se stává samostatným konzultantem
  • nadále je začleněn do pracovního týmu s podporou jeho činnosti
  • získává registraci u České národní banky
  • získává za svoji práci vyšší ocenění a také větší kompetence

Pracovní náplň

  • vyhledávání obchodních příležitostí (privátní i firemní klienti)
  • analýza situace klienta sloužící ke zjištění jeho potřeb návrh řešení, vhodných produktů a realizace prodeje
  • plnění stanovených obchodních cílů a plánů společnosti

Požadujeme

  • minimálně SŠ vzdělání
  • zkušenosti v oblasti prodeje (praxe v oboru finančních služeb není podmínkou)
  • komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • chuť pro osobní rozvoj

Nabízíme

  • zajímavou práci v atraktivním oboru s nadstandardními provizními podmínkami
  • perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost kariérního růstu
  • nadstandardní motivační programy – víkendové pobyty, dovolené v exotických destinacích
  • aktivní trvalou podporu v zapracování i v samotné činnosti
  • obchodní a produktové školení zdarma
  • kancelářské zázemí v centru Prahy
  • možnost práce z domova či vlastního zázemí

SENIOR PORADCE

Základní charakteristika

  • samostatná pozice s podporou back officu
  • vhodné pro uchazeče s předchozí praxí z obchodu nebo pojišťovnictví a se zkušenostmi s vedením obchodního týmu
  • zajišťuje produktové a obchodní školení pro sebe a svůj tým

Pracovní náplň

  • vyhledávání obchodních příležitostí (privátní i firemní klienti)
  • analýza situace klienta sloužící ke zjištění jeho potřeb
  • návrh řešení, vhodných produktů a realizace prodeje
  • budování, vedení a motivace svého obchodního týmu
  • reporting obchodních výsledků
  • plnění stanovených obchodních cílů a plánů společnosti

Požadujeme

  • minimálně SŠ vzdělání
  • zkušenosti z oblasti finančního poradenství nebo pojišťovnictví
  • zkušenosti s vedením týmu
  • komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • chuť pro osobní rozvoj
  • registraci PPZ

Nabízíme

  • zajímavou práci v atraktivním oboru s nadstandardními provizními podmínkami
  • perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost kariérního růstu
  • nadstandardní motivační programy – víkendové pobyty, dovolené v exotických destinacích
  • aktivní trvalou podporu v zapracování i v samotné činnosti
  • obchodní a produktové školení zdarma
  • kancelářské zázemí v centru Prahy
  • možnost práce z domova či vlastního zázemí

 

MANAGER OBCHODNÍHO TÝMU PORADCŮ

Základní charakteristika

  • samostatná A vedoucí pozice vlastní skupiny s podporou back officu
  • vhodné pro uchazeče s předchozí praxí z obchodu nebo pojišťovnictví a se zkušenostmi s vedením obchodního týmu
  • zajišťuje produktové a obchodní školení pro sebe a svůj tým

Pracovní náplň

  • vyhledávání obchodních příležitostí (privátní i firemní klienti)
  • péče o svou skupinu poradců jejich vedení a zaškolování
  • analýza situace klienta sloužící ke zjištění jeho potřeb
  • návrh řešení, vhodných produktů a realizace prodeje
  • budování, vedení a motivace svého obchodního týmu
  • reporting obchodních výsledků
  • plnění stanovených obchodních cílů a plánů společnosti

Požadujeme

  • minimálně SŠ vzdělání
  • zkušenosti z oblasti finančního poradenství nebo pojišťovnictví
  • zkušenosti s vedením týmu
  • komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • chuť pro osobní rozvoj
  • registraci PPZ

Nabízíme

  • zajímavou práci v atraktivním oboru s nadstandardními provizními podmínkami
  • perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost kariérního růstu
  • nadstandardní motivační programy – víkendové pobyty, dovolené v exotických destinacích
  • aktivní trvalou podporu v zapracování i v samotné činnosti
  • obchodní a produktové školení zdarma
  • kancelářské zázemí v centru Prahy
  • možnost práce z domova či vlastního zázemí

 

HYPOTEČNÍ PORADCE (ÚVĚRY)

Základní charakteristika

  • samostatná pozice s podporou back officu
  • vhodné pro uchazeče s předchozí praxí z obchodu nebo pojišťovnictví a se zkušenostmi s vedením obchodního týmu
  • zajišťuje produktové a obchodní školení pro sebe a svůj tým

Pracovní náplň

  • vyhledávání obchodních příležitostí (privátní i firemní klienti)
  • analýza situace klienta sloužící ke zjištění jeho potřeb
  • návrh řešení, vhodných produktů a realizace prodeje
  • budování, vedení a motivace svého obchodního týmu
  • reporting obchodních výsledků
  • plnění stanovených obchodních cílů a plánů společnosti

Požadujeme

  • minimálně SŠ vzdělání
  • zkušenosti z oblasti finančního poradenství nebo pojišťovnictví
  • zkušenosti s vedením týmu
  • komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • chuť pro osobní rozvoj
  • registraci PPZ

Nabízíme

  • zajímavou práci v atraktivním oboru s nadstandardními provizními podmínkami
  • perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost kariérního růstu
  • nadstandardní motivační programy – víkendové pobyty, dovolené v exotických destinacích
  • aktivní trvalou podporu v zapracování i v samotné činnosti
  • obchodní a produktové školení zdarma
  • kancelářské zázemí v centru Prahy
  • možnost práce z domova či vlastního zázemí

 

Kontaktujte nás pokud máte zájem o některou z nabízených pracovních pozic