Kariéra / Volné pracovní pozice
21.04.2015 11:48
Hledáte uplatnění v perspektivním oboru se zajímavým finančním ohodnocením?
Rádi mezi sebou uvítáme nové spolupracovníky, kteří se společně s námi budou podílet na dynamickém rozvoji naší společnosti.
nyní nabízíme tyto pracovní příležitosti:
JUNIOR PORADCE
Základní charakteristika
- je začleněn do pracovního týmu pod vedením zkušeného supervizora
- po úspěšném absolvování zaškolení se stává samostatným konzultantem
- nadále je začleněn do pracovního týmu s podporou jeho činnosti
- získává registraci u České národní banky
- získává za svoji práci vyšší ocenění a také větší kompetence
Pracovní náplň
- vyhledávání obchodních příležitostí (privátní i firemní klienti)
- analýza situace klienta sloužící ke zjištění jeho potřeb návrh řešení, vhodných produktů a realizace prodeje
- plnění stanovených obchodních cílů a plánů společnosti
Požadujeme
- minimálně SŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti prodeje (praxe v oboru finančních služeb není podmínkou)
- komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
- uživatelskou znalost práce na PC
- spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
- chuť pro osobní rozvoj
Nabízíme
- zajímavou práci v atraktivním oboru s nadstandardními provizními podmínkami
- perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost kariérního růstu
- nadstandardní motivační programy – víkendové pobyty, dovolené v exotických destinacích
- aktivní trvalou podporu v zapracování i v samotné činnosti
- obchodní a produktové školení zdarma
- kancelářské zázemí v centru Prahy
- možnost práce z domova či vlastního zázemí
SENIOR PORADCE
Základní charakteristika
- samostatná pozice s podporou back officu
- vhodné pro uchazeče s předchozí praxí z obchodu nebo pojišťovnictví a se zkušenostmi s vedením obchodního týmu
- zajišťuje produktové a obchodní školení pro sebe a svůj tým
Pracovní náplň
- vyhledávání obchodních příležitostí (privátní i firemní klienti)
- analýza situace klienta sloužící ke zjištění jeho potřeb
- návrh řešení, vhodných produktů a realizace prodeje
- budování, vedení a motivace svého obchodního týmu
- reporting obchodních výsledků
- plnění stanovených obchodních cílů a plánů společnosti
Požadujeme
- minimálně SŠ vzdělání
- zkušenosti z oblasti finančního poradenství nebo pojišťovnictví
- zkušenosti s vedením týmu
- komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
- uživatelskou znalost práce na PC
- spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
- chuť pro osobní rozvoj
- registraci PPZ
Nabízíme
- zajímavou práci v atraktivním oboru s nadstandardními provizními podmínkami
- perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost kariérního růstu
- nadstandardní motivační programy – víkendové pobyty, dovolené v exotických destinacích
- aktivní trvalou podporu v zapracování i v samotné činnosti
- obchodní a produktové školení zdarma
- kancelářské zázemí v centru Prahy
- možnost práce z domova či vlastního zázemí
MANAGER OBCHODNÍHO TÝMU PORADCŮ
Základní charakteristika
- samostatná A vedoucí pozice vlastní skupiny s podporou back officu
- vhodné pro uchazeče s předchozí praxí z obchodu nebo pojišťovnictví a se zkušenostmi s vedením obchodního týmu
- zajišťuje produktové a obchodní školení pro sebe a svůj tým
Pracovní náplň
- vyhledávání obchodních příležitostí (privátní i firemní klienti)
- péče o svou skupinu poradců jejich vedení a zaškolování
- analýza situace klienta sloužící ke zjištění jeho potřeb
- návrh řešení, vhodných produktů a realizace prodeje
- budování, vedení a motivace svého obchodního týmu
- reporting obchodních výsledků
- plnění stanovených obchodních cílů a plánů společnosti
Požadujeme
- minimálně SŠ vzdělání
- zkušenosti z oblasti finančního poradenství nebo pojišťovnictví
- zkušenosti s vedením týmu
- komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
- uživatelskou znalost práce na PC
- spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
- chuť pro osobní rozvoj
- registraci PPZ
Nabízíme
- zajímavou práci v atraktivním oboru s nadstandardními provizními podmínkami
- perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost kariérního růstu
- nadstandardní motivační programy – víkendové pobyty, dovolené v exotických destinacích
- aktivní trvalou podporu v zapracování i v samotné činnosti
- obchodní a produktové školení zdarma
- kancelářské zázemí v centru Prahy
- možnost práce z domova či vlastního zázemí
HYPOTEČNÍ PORADCE (ÚVĚRY)
Základní charakteristika
- samostatná pozice s podporou back officu
- vhodné pro uchazeče s předchozí praxí z obchodu nebo pojišťovnictví a se zkušenostmi s vedením obchodního týmu
- zajišťuje produktové a obchodní školení pro sebe a svůj tým
Pracovní náplň
- vyhledávání obchodních příležitostí (privátní i firemní klienti)
- analýza situace klienta sloužící ke zjištění jeho potřeb
- návrh řešení, vhodných produktů a realizace prodeje
- budování, vedení a motivace svého obchodního týmu
- reporting obchodních výsledků
- plnění stanovených obchodních cílů a plánů společnosti
Požadujeme
- minimálně SŠ vzdělání
- zkušenosti z oblasti finančního poradenství nebo pojišťovnictví
- zkušenosti s vedením týmu
- komunikační a organizační schopnosti a dovednosti
- uživatelskou znalost práce na PC
- spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
- chuť pro osobní rozvoj
- registraci PPZ
Nabízíme
- zajímavou práci v atraktivním oboru s nadstandardními provizními podmínkami
- perspektivu dlouhodobé spolupráce a možnost kariérního růstu
- nadstandardní motivační programy – víkendové pobyty, dovolené v exotických destinacích
- aktivní trvalou podporu v zapracování i v samotné činnosti
- obchodní a produktové školení zdarma
- kancelářské zázemí v centru Prahy
- možnost práce z domova či vlastního zázemí